Jornada: "EL TRACTAMENT DE LA DIVERSITAT ALS LLIBRES DE TEXT"

El tractament de la diversitat i de la interculturalitat en diferents esferes públiques no sempre és idoni i respectuós, donant peu a prejudicis, a rumors o a la perpetuació d'estigmes. En aquest sentit, un dels àmbits on podria ser més alarmant és en el dels llibres de text.

El tractament de les migracions, de les persones refugiades, de les religions més enllà del cristianisme, entre d'altres, són diferents elements a tenir en compte. Així doncs, es planteja una jornada per abordar aquestes qüestions, conèixer casos de llibres de text amb poca o cap perspectiva intercultural o amb prejudicis i estigmes, però també posar el focus en casos de bones pràctiques.

Presentació: Carles Campuzano - President de la Fundació ACSAR

Ponents:

1. Miquel Àngel Essomba - Comissionat d'Educació i Universitats de l'Ajuntament de Barcelona.

2. Salwa El Gharbi - Experta en diversitat i immigració. Diputada al Parlament de Catalunya.

3. Jordi López Camps - Patró Fundador ACSAR.

Inscripcions obertes a: http://www.fundacioacsar.org/ca/activitats

Jornada: "EL TRACTAMENT DE LA DIVERSITAT ALS LLIBRES DE TEXT"