Activitats: Cursos i Seminaris

IV Jornada sobre el Dret d'Asil per Motius d'Orientació Sexual i Identitat de Gènere. Asil i acollida de persones lesbianes i transsexuals

El proper dimarts dia 28 de novembre tindrà lloc la jornada sobre el dret d'asil que anualment organitzem amb el CEJFE i BPI/CAPI. Aquesta edició estarà centrada en l'asil i l'acollida de persones lesbianes i transsexuals.

Inscripcions només mitjançant aquest enllaç: https://t.co/Sc6KMJi4vN

Data: 28/11/2017

Horari: De 9h a 13:30h

Lloc: CEJFE (Carrer d'Ausiàs Marc, 40)

Si vols més informació, descarrega't el PDF.

INSCRIPCIONS OBERTES - 10è Curs de Formació en Matèria d'Asil i Protecció Internacional

Entre el 7 de novembre i el 21 de desembre tindrà lloc la desena edició del Curs de Formació en Matèria d’Asil i Protecció Internacional que des de la Fundació ACSAR organitzem anualment.

L’objectiu general del curs és capacitar a professionals a efectes de desenvolupar-se amb suficiència en el coneixement teòric i pràctic en matèria d’asil i d’apatrídia, i en el seu cas, orientar, assistir i portar la defensa de casos. Aquest objectiu es pretén assolir mitjançant classes presencials expositives, dirigides per professionals amb àmplia experiència en el sector, basades en els fonaments jurídic-teòrics i projectades a la praxi i les seves peculiaritats.

El curs està dirigit especialment a advocats, juristes, funcionaris de la Administració Pública, estudiants, assistents socials, organitzacions del tercer sector i en general a totes aquelles persones interessades en aquest tema.

La formació constarà de 24 hores lectives obligatòries per tal d’obtenir el certificat d’aprofitament.

El curs començarà el dimarts 7 de novembre i finalitzarà el dijous 21 de desembre. Les sessions tindran lloc dimarts i dijous de 19:00 a 21:00h (properament es proporcionarà el calendari detallat de les sessions).

Podeu consultar el programa i el professorat del curs clicant a l'enllaç del final.

En acabar el curs es fa entrega d’un certificat d’aprofitament.

Esperem que sigui del vostre interès i utilitat!

Data: 27/09/2017

Horari: De 19:00h a 21:00h

Lloc: Seu de la Fundació ACSAR (Via Laietana, 16)

Si vols més informació, descarrega't el PDF.